İşe Yarayan Zayıflama Yöntemleri Nelerdir?

İşe Yarayan Zayıflama Yöntemleri Nelerdir?

Fazla kilolar çevremizde gördüğümüz neredeyse bütün kadınların ortak noktalarından biri. Bugüne kadar defalarca kilo vermek için diyet yapan ama neredeyse hiçbirinden istediği sonucu elde edemeyen kadınlar alternatif zayıflama yöntemleri ile her gün başka bir diyeti deneyip bırakıyor. İşe yaramayan kilo verme yöntemlerinden bıkan kadınlar, işe yarayan zayıflama yöntemleri nelerdir merak ediyor ve bulmak için elinden geleni yapıyorlar. Bu yazımızda sizin için işe yarayan zayıflama yöntemlerinin neler olduğundan bahsedecek ve size kilo verme yolunda yardımcı olmaya çalışacağız. 


İşe Yarayan Zayıflama Yöntemleri


Küçük Porsiyonlara Alışın

Zayıflamak isteyen bu yolda her türlü diyeti deneyen ama bir türlü istediği kiloya inemeyen kişiler için yapılması gerekenlerden biri küçük porsiyonlara alışmak daha küçük tabaklar alıp algıyı yanıltmaktır. Küçük bir tabakta yediğiniz yemek çok gibi duracak ve beyninize doyma sinyali gidecektir. Zaman içerisinde küçük porsiyonlarla da doyduğunuzu görecek ve işe yarayan zayıflama yöntemlerinden birine alışmış olacaksınız.


Yağlı Besinlerden Uzaklaşın

işe yarayan zayıflama yöntemlerinden biri de hayatınızda doğru bildiğiniz yanlışları çıkartmaktır. Yağlı besinlerden diyet sırasında az da olsa yiyebileceğinizi, ağzınıza attığınız bir tane cipsin size kilo aldırmayacağını düşündüğünüz diyet anlayışından vazgeçin. Hayatınızın her alanında sağlıklı bir yaşam sürmek için yağlı besinleri hayatınızdan çıkarın. Kızartmalardan yağlı her türlü yiyecekten uzak durun. 


Kalorisi Düşük Atıştırmalıklar Her Zaman Yanınızda Olsun

Diyet sırasında sık sık açlık krizleri yaşarız. Bu krizler ile başa çıkabilmenin tek yolu yanınızda her zaman kalorisi düşük ama sizi tok tutacağını düşündüğünüz besinler bulundurmanızdır. Açlık krizi geldiği anda gözünüz dönecek ve kalori hesabı yapmadan gördüğünüz ilk atıştırmalığa saldıracaksınız. Ama yanınızda çubuk kraker, galeta gibi kalori bakımından düşük besinler olduğu zaman krizi bastıracak ve işe yarayan bir zayıflama yöntemi ile günü geçirmiş olacaksınız.


Daha Çok Yeşillik Ve Meyve Tüketin

Diyet sırasında aklınız hep diyette olacağı için normal bir zamandan daha sık acıktığınızı fark edeceksiniz.  Acıktığınız zamanlar daha çok yeşillik ve meyve tüketmeye özen göstermeniz diyet sırasında işe yarayan zayıflama yöntemlerinden biri olacaktır. Yeşilliği dilediğiniz kadar tüketmekte özgür olsanız da meyve tüketirken meyve şekerine dikkat etmeniz gerektiğini unutmayın, her şeyin fazlasının zarar olması gibi fazla tüketilen meyve de size zarar verecektir.



Daha Fazla Uyumaya Özen Gösterin

Eğer az uyuyor ve genelde uykusuz kalıyorsanız vücudunuz tepki olarak kendini kilo vermeye kapatacaktır. Yetişkin bir insan günde 8-10 saat arasında uyumalıdır. Az uyunduğu zaman vücut karsitol hormonu salgılayacak ve kilo vermeniz zorlaşacaktır.


Daha Fazla Hareket Edin

Diyet yapan kişilerin kilo vermesine engel olan en büyük husus hareketsizliktir. Hareketsiz kalan vücut kendisini kilitleyecek ve kilo vermek diyet yapsanız bile mümkün olmayacaktır. İşe yarayan kilo verme yöntemlerinden birini öğrenmek istiyorsanız eğer gün içerisinde daha fazla hareket etmeye özen gösterin derim. Ofis ortamında oturarak çalışıyorsanız en azından telefonla konuşurken yürüyün. İşten eve döndüğünüzde direk asansöre yönelmeyin ve merdivenleri kullanın göreceksiniz bu kadar yaptığınız hareket bile size zayıflama yolculuğunda yardımcı olacak.  Bunların yanı sıra spor yapmak da önemli. Spor salonuna gitmeye vaktiniz yoksa eğer evde internetten izleyeceğiniz videolar ile kolay sporları yapabilirsiniz.


Dar Gelen Kıyafetlerinizi Vermeyin

Diyet yaparken işe yarayan zayıflama yöntemlerinden biri de aldığınız kilolar yüzünden dar gelen kıyafetlerinizi hemen vermenizdir. Dar gelen kıyafetleri vermeyin ve istediğiniz kiloya düşene kadar her gün deneyin, içinde kendinizi rahat hissettiğiniz gün işe yarayan zayıflama yöntemlerini öğrenmiş ve kilo vermiş olacaksınız.